23.5.12

τέχνη από τα σκουπίδια

Ακούω κάτι καλλιτεχνικούς τύπους, ύποπτους κτλ να μιλάνε χρόνια τώρα για τέχνη από τα σκουπίδια. Επειδή δεν είμαι καθόλου πρωτότυπος και επειδή το παν στην τέχνη είναι να κλέβεις τις ιδέες των άλλων θα το προσπαθήσω κι εγώ.

Η πρώτη ύλη μου, τα σκουπίδια που θα χρησιμοποιήσω είναι οι αναζητήσεις της κας Ελένης Ζαρούλια στο Google. Η κα Ζαρούλια είναι βουλευτής της Χρυσής Αυγής και πιθανόν άτομο ανικανοποίητο ερωτικά (όπως προκύπτει και από τις αναζητήσεις "φαρμακα στυτικής δυσλειτουργίας" & "αισθησιακές ταινίες free").

Δίαλεξα τυχαία κάποιους όρους αναζήτησης της, τους ομαδοποίησα σε τρίστιχα και προέκυψε αυτό το συγκλονιστικό πνευματικό δημιούργημα. 

ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΞΑΝΑ ΟΤΙ 
ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΙΧΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
--------------------------------------------------------



ΤΑ ΧΑΪΚΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΚΟΥ GOOGLE

i)
δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος
δίαιτα για νεφρά
πέψη στα ασπόνδυλα

ii)
λεμόνι και αδυνάτισμα
βότανα για αιμοροήδες
πως να αυτοκτονήσω

iii)
κρίση στο γάμο
τραγούδια της νέας δημοκρατίας
βοτανικός κήπος πετρούπολη 

iv)
πρήξιμο στους όρχεις 
μασαζ αισθησιακό βίντεο 
προσφορές ικεα 2009

v)
παρακολούθηση συνομιλίας κινητού
πως να παρκάρω
ψώνια στην ιταλία

vi)
μετουσιωμένη αιθυλική αλκοόλη
δεν ανοίγει το iphone
συνταγές με στρουθοκάμηλο