22.1.12

τι είναι ένας εγκέφαλος;


- Μην το κάνεις αυτό ρε, δεν είσαι ζώο.
- Το φανάρι φταίει. Είναι τρίγωνο των βερμούδων. Τύπου. Το πρωί πάλι άρχισα να σκαλίζω τη μύτη μου με τέτοια μανία που έφτασε το δάχτυλο μέχρι τον εγκεφαλικό φλοιό και τον χάιδεψε.
- Έλα!
- Ναι, περνάω συχνά απ' αυτό το φανάρι, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο.
- Τι μου λες;
- Ναι, γουστάρω τις παρενέργειες. Γενικά, και τα φάρμακα με βάση τις παρενέργειες τα διαλέγω.
- Μα τι μου λες;
- Ναι ναι, με το που άγγιξα τον εγκέφαλο, έχυσα αμέσως, μετά το πόδι μου είχε σπασμούς - πολύ χορευτική φάση - και στο τέλος με έπιασε νευρικό γέλιο. 
- Μα υπάρχουν ακόμη τέτοια φανάρια;
- Ότι θες μπορείς να βρεις στην Αθήνα.
/ παύση
- Έχεις τηλεόραση στο σπίτι;
- Έχω.
- Πάμε να δούμε διαφημίσεις για κάνα πεντάωρο;
- Πάμε.
- Να πηδηχτούμε λίγο όταν βάλει εκείνη τη διαφήμιση με τα αποσμητικά χώρου, αυτή με τον Κινέζο που ψεκάζει το ψάρι;
- Ναι. Θα δούμε. Δεν ξέρω.
- Καλά. Σ' αγαπώ.
- Εκείνη με τον Κινέζο και το ψάρι μας άρεσε ή η άλλη με τους εφοριακούς που τρώνε ποπ κορν στο χιονοδρομικό;
- Λες να ήταν αυτή με το ποπ κόρν;
- Θα έπαιρνα όρκο πως ήταν αυτή με το ποπ κορν.
- Δεν θυμάμαι ρε, ένα μυαλό έχω κι εγώ.

1 σχόλιο:

  1. ~έχω τον έλεγχο των πιο κρυφών κυττάρων σου...του οργασμού, του φαναριού...του εγκεφάλου σου!~ αυτό μου ήρθε στο μυαλό, κλεμμένο αλλά με διασκευή δική μου. ωραίο ποστ πάλι, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή