28.2.12

δε χωνεύω με τίποτα

Είδα στον ύπνο μου έφηβα αγόρια από κολέγια
ήταν δεκαπέντε και κάναν τέλειο κόμπο στη γραβάτα
περιφέρονται στην Κηφισίας 
με μαυρισμένα μάτια 
και τουφέκια στον ώμο
η τηλεόραση είπε πως η ελίτ θα τα κάνει όλα πουτάνα.

Φοβήθηκα λίγο γιατί πήγαινα σε δημόσιο
κατα τ' άλλα κι οι γραβάτες γουστόζικες είναι
αν παντρεύεσαι δηλαδή ή αν λες τις ειδήσεις
αλλά εμένα δεν μου πάνε
καταλαβαίνεις
τι να κάνουμε;

Μετά άλλαξα πλευρό και προσπάθησα να βρω τις διαφορές στο κουίζ για να κερδίσω έναν πολύ ποπ αποχυμωτή.

το κουίζ

Σκέφτηκα λίγο
είπα "είναι λεπτές οι διαφορές, δεν ξέρω, να διαλέξω μια άλλη κατηγορία;"
"ναι" μου λέει, "θα σου αλλάξω κατηγορία. Τώρα κατηγορείσαι γιατί έχεις ωραία μαλλιά".

Τι πράγμα κι αυτό με τα μαλλιά
το έχω από μικρός
έρχεται κόσμος στο δρόμο και μου λέει "να κόψω μια τούφα;"
"να κάνω ένα μενταγιόν;"
"να τα αγγίξω για ένα δευτερόλεπτο;"
και τους λέω ότι είναι περούκα και δεν καταλαβαίνουν.

- Τέλος πάντων, αν θες άκουσέ με, μην ξαναφάς γουρνοπούλα για βράδυ και όλα θα πάνε καλά.
- Λες ε;
- Ναι ρε, εγώ με γιαούρτι και δαμάσκηνα βλέπω διακοπές στη Σαντορίνη, με καρότα στον ατμό την Ορνέλα Μούτι να πλένεται με σαπούνι LUX και με φιδέ βλέπω κύκλους. 
- Ρέιβ;
- Τύπου. 

2 σχόλια:

  1. αμα φας ηττα το βραδυ
    τι ονειρα βλεπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να δεις κάπου την είδα γραμμένη αυτήν την απορία...μόλις πριν από λίγο...είχε κόκκινα μαλλιά και φορούσε καμπάνα παντελόνι...για τη γραβάτα ούτε λόγος, την είχε ρίξει πάνω στους ώμους της και περπατούσε με χάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή